در این نشست که به همت گروه هماهنگی سازمان خدمات شهری شرکت توزیع برق تهران و با حضور بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و همچنین مدیران ارشد شرکت در روز دو شنبه ، ششم اردیبهشت ماه در دفتر هیأت مدیره ،مدیرعامل وحسابرسی مدیریت ستاد راهبردی ساختمان شیراز انجام شد.

گزارشات مستند از برگزاری جلسات “ستاد صیانت شرکت” و کمیته های “آموزشی و پژوهشی” ، “تبلیغی وفرهنگی”، “بازرسی و نظارت” و “تحول و سلامت اداری ” در سالهای ۹۳ و ۹۴ نحوه اجرای برنامه های یازده و دوازده گانه ( که اخیرا به محورهای نه گانه تغییر نموده است ) در حوزه های ” عفاف و حجاب ” و”صیانت از حقوق شهروندی” ” سلامت اداری ” ، ” ارائه خدمات غیر حضوری و الکترونیکی به مشترکین ” ،”سامانه فوریتهای۱۲۱″ ، ” سامانه نظارت و بازرسی خدمات برق ۸۵۱۲۱ ” ، ” طرح تکریم ارباب رجوع” ، ” استقرار میز خدمت در مناطق برق” ، ” ملاقات مردمی و ارتباط مستقیم مدیرعامل و مدیران مناطق ” توسط کارشناسان و مدیران شرکت ارائه شد.

گفتنی است بازدید از سامانه های فوریت های برق (۱۲۱ )، بازرسی و ارزیابی خدمات برق (۸۵۱۲۱ ) و تشریح ویژگی های سامانه هوشمند ،نحوه پاسخگویی کارشناسان سامانه های مذکور و همچنین نحوه رفع خاموشی و رسیدگی به درخواستهای مشترکین به صورت خودکار از دیگر برنامه های این نشست بود .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 12 =