سامانه کدرهگیری برای متقاضیان عمده در شرکت گاز استان تهران راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان تهران؛ سامانه کد رهگیری متقاضیان بخش عمده با طرح موضوع از طریق پیشنهاد نظام مشارکت و با همکاری امور خدمات فنی وفروش عمده و با تلاش امور فناوری و اطلاعات گاز استان تهران و براساس مصوبه شورای محترم مدیران راه اندازی و از تاریخ ۱۵/۴/۹۴ بصورت آزمایشی در واحد فروش عمده مورد بهره برداری قرار گرفت و در طی دوره آزمایشی نواقص وموانع سامانه مذکور رفع و نهایتاً در تاریخ ۴/۸/۹۴ آخرین نسخه برنامه مذکور نصب و هم اینک در حال اجراء بوده و هرگونه اقدامات واحد فروش عمده برمبنای درخواست متقاضیان بصورت پیامک به آنها اعلام می گردد.
لازم به ذکر است؛ این سامانه با هدف جلب رضایت مشترک، طی ۱۴ مرحله با ارسال پیامک ، متقاضی در جریان مراحل انجام اشتراک پذیری قرار می گیرد که فرآیند انجام آن جهت آگاهی مشترکین تهرانی مرحله به مرحله به شرح ذیل آمده است.
مرحله اول: در سامانه مذکور متقاضی با اولین مراجعه به واحد فروش عمده ، مدارک مورد نیاز موردبررسی وکنترل قرارگرفته وسپس یک کد رهگیری ۱۶ رقمی به متقاضی پیامک می شود.
مرحله دوم : پس از ثبت مدارک در دبیرخانه وارسال مدارک به واحدفروش ، پیامک دوم به متقاضی ارسال میگردد.
مرحله سوم: کارشناس مربوطه پس از بررسی مدارک ، تاریخ بازدید را مشخص می کند وپیامی به متقاضی ارسال میگردد.
مرحله چهارم: پس از بازدید کارشناس ، عملیات برآورد مصرف انجام ومراتب درسامانه ثبت شده و پرینت آن در پرونده متقاضی ضبط و پس از انجام برآورد مصرف، اطلاعات آن در سامانه اعمال و با ارسال نامه تحت عنوان کنترل شبکه ( به واحد خدمات مهندسی) مراتب از طریق سامانه به متقاضی پیامک میگردد.
مرحله پنجم: پس از دریافت پاسخ استعلام شبکه از واحد خدمات فنی و مهندسی مراتب با ذکرشماره نامه در سامانه ثبت شده و به متقاضی پیامک میگردد.
مرحله ششم: پس از دریافت پاسخ از واحد کنترل شبکه و درصورت مثبت بودن پاسخ ، مراتب جهت تعیین محل ایستگاه و اعلامهزینه های مربوطه از واحد گازرسانی بصنایع استعلام و متقاضی برمبنای پیامک ارسالی جهت پیگیری به واحد گازرسانی به صنایع راهنمایی می گردد.
مرحله هفتم: در مرحله دریافت پاسخ استعلام هزینه از واحد گازرسانی بصنایع ، به متقاضی پیامک میگردد.
مرحله هشتم: در این مرحله نامه مربوط به اخذ مجوز بلامانع بودن گازرسانی پیامکی به متقاضی ارسال می گردد.
مرحله نهم: با ارائه پاسخ نامه از سوی مراجع ذیربط (شهرداری / بخشداری/ جهاد کشاورزی / پلیس راهور / راه وترابری ) مبنی بر بلامانع بودن گازرسانی و ثبت آن در دبیرخانه شرکت ، شماره نامه مذکور در سامانه مشترکین ثبت و مراتب به متقاضی پیامک می گردد.
مرحله دهم : در این مرحله پس از تنظیم ابلاغیه پرداخت هزینه ها، مراتب به متقاضی پیامک می گردد .
مرحله یازدهم: پس از پرداخت هزینه ها و ارائه اصل فیش های پرداختی به این امور، موضوع به امور مالی اعلام و مراتب به متقاضی پیامک می گردد .
مرحله دوازدهم: پس از تائید فیش های پرداختی توسط امور مالی مراتب مجدداً به متقاضی پیامک میگردد .
مرحله سیزدهم: دراین مرحله پس از تنظیم قرارداد وتخصیص شماره اشتراک مراتب به مشترک پیامک می گردد
مرحله چهاردهم: پس امضای پیمان فروش توسط مشترک و شرکت گازاستان ، خلاصه پیمان فروش تنظیم و جهت اجرای کار به واحد گازرسانی بصنایع ارسال و مراتب از طریق ارسال پیامک به مشترک اطلاع رسانی میگردد.
گفتنی است؛ این سامانه با هدف اطلاع رسانی به متقاضیان در راستای تکریم ارباب رجوع و کسب رضایت آنان به کارگیری شده و می تواند در انجام مراحل مختلف و بهره مندی متقاضیان از گاز طبیعی را تسریع نماید.
تاریخ درج خبر:۹۴/۱۰/۱۵
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.